Inngår samarbeid for å realisere null liv tapt på sjøen

Den norske regjeringa har ein visjon om at det skal bli ingen fleire liv tapt i fiskeindustrien, den mest farlige industrien i Noreg. Dimeq sitt produkt D-oris skal bli ein del av løysinga.

 

Dimeq har inngått eit partnerskap med Redningsselskapet, Fiskeri- og havbruksnæringens forskningsfond og SINTEF og skal jobbe med å gjere fiskeri industrien ein tryggare plass å arbeide. Sjøfartsdirektoratet, Fiskeridirektoratet og Telenor Kystradio er samarbeidspartnarar i prosjektet. Til saman utgjer prosjektgruppa ei solid samling av bedrifter og institusjonar som skal utvikle D-oris basert på Dimeq sin teknologi. Formålet med prosjektet er å utarbeide anbefalingar til ein standardisert løsning for nødstopp og varsling til nødetat i kystfiskeflåten.

 

Dimeq har inngått partnerskap med fleire store aktørar. Her ser du oversikt over prosjektdeltakarane. Bilde: Dimeq.

 

 Sikkerhetssystem for båt

Dimeq har utvikla Eye-D, eit reeltid posisjoneringssystem til å detektere og lokalisere mannskap som detter over bord eller er i en nødsituasjon. Teknologien er bygd inn i eit armband som mannskapet har på seg døgnet rundt, og kommuniserer med server og sensorer som blir installert rundt båten. Systemet viser berre posisjon i reeltid når det er nødsituasjon. Frå Eye-D skal D-oris utviklast og tilpassast til småbåtar.

Sjå film av produktet til Dimeq

 

I fjor hadde vi ein prat med Dimeq der dei kunne fortelje at dei også har inngått eit innovasjonsprosjekt med PGS, for testing av EYE-D om bord eit Titan klasse fartøy. Dimeq ventar no på to produkt-sertifiseringar, norske NEMCO og internasjonale SGS. Når sertifiseringane er på plass, skal produktet installerast og deretter testast i 4-6 månadar.


Spørsmål eller kommentarar til saka?

 

Maria Benæs Hunvik

Kommunikasjonsrådgjevar
+47 954 57 606
maria.hunvik(a)hubforocean.no

Linkedin

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

https://www.gasta.no/
Forrige
Forrige

Status Havrom 2050

Neste
Neste

Ledige stillingar